*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

onsdag 16 juli 2008

Promenad #8

Det har gått veckor utan att jag verkligen tagit tag i mitt vardagspromenerande. Men i går bestämde jag mig och kämpade med att komma i säng 'i tid' - vilket i mitt fall blev 22:30.

I dag var en bra dag att börja promenera igen, så mellan 07:30 och 08:30 var jag ute och gick. Har inte mätt upp någon sträcka via karta på Internet som jag brukar, men gick ca 6.400 steg under den timme jag var ute. Kan bara säga att det var skönt att komma ut på morgonen igen.

Dagens steg utomhus: 12.732

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...