*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

lördag 19 mars 2011

Naturkompaniet (REA på REA)

Denna helg, från fredag den 18 till och med söndag den 20 mars har Naturkompaniet satt ner REA-priset med ytterligare 25%. Så ska du fynda, gör det NU!

Mycket är slut, men i går efter jobbet besökte jag fyra av Naturkompaniets butiker i Stockholm och det fanns en del fynd kvar. Skaljackor, tröjor av fleece mm, en del kängor och t-shirtar samt prylar av olika slag.

Det kan vara värt att söka bland udda storlekar och blandade produkter, det är totalt 50% nu - och ni hittar fortfarande jackor som kostat 3.000kr från början.

Själv köpte jag mig en tunn "rugged jacket" av märket Tierra. Nu kommer jag att lämna min gamla enkla fleece tröja (inköpt på Dressman) när jag beger mig ut på vandring. Det nya plagget ska nu ge mig värme.  Den kostade 1.499kr från början - nu med 50% rabatt så var det en perfekt kombination av vad jag behövde och vad som fanns i plånboken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...