*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 17 april 2011

Säljer nya vandringskängor

För några månader sedan köpte jag ett par Vandringskängor av modell Garmont Tundra GTX. Nu säljer jag dem då de är av fel storlek. De har endast använts på asfalt vid tre kortare promenader och är i absolut nyskick.

Nypris i butik 999kr och uppåt!! Nu kan du köpa dem för 500kr eller lägga ett bud på Tradera. Annonsen är giltig till 24 april kl: 10.26.





Köparen måste komma och hämta kängorna hos mig (eller så träffas vi på annan plats), det blir för dyrt att skicka dem per post. Betalning sker kontant när vi ses.

Information: Garmont Tundra GTX är en vattentätt och behaglig fjällstövel med rymlig passform och vattentätt Gore-Tex membran som håller fötterna torra. Fjällstöveln är sydd i kraftigt Nubuckläder med nylonpartier. Garmont Tundra är utrustad med Vibramsula som säkrar ett bra grepp på glatt och ojämt underlag.

Uppdatering: 2011.04.21
Jag kan tänka mig att skeppa kängorna per post till en köpare i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...