*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 6 november 2011

Västerorts Lokalavdelning (Friluftsfrämjandet)

I år har jag så sakta börjat att engagera mig i STF, genom att ha kontakt med Svenska Turistföreningens Stockholmskrets. Men samtidigt har jag också blivit medlem i Friluftsfrämjandet, och kontaktat deras lokalavdelning för Västerort.   

Detta har varit och är ett år som medfört mycket stress för mig; tempot på arbetet är tufft och jag har också flyttat till ett nytt hem  så det behövs målas och köpas möbler mm. Men jag försöker ta till mig information från både STF och Friluftsfrämjandet.

Har i alla fall hört mig för gällande vandringar i Västerorts lokalavdelning. I dagsläget ligger tydligen tyngden på barnverksamhet. Men jag fick ett välkomnande och tillfrågades om jag skulle vilja vara med och arrangera något i framtiden. Och det ska jag absolut försöka göra. Är du själv medlem i lokalavdelningen Västerort och vill vara med och vandra - skriv gärna en kommentar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...