*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

onsdag 8 februari 2012

Medlemserbjudande (Vattenfall) 2012

Är du kund hos Vattenfall? I så fall hoppas jag att du inte missat möjligheten att få 15% rabatt på Naturkompaniet.

Att känna till sina rabatter är ett bra sätt att spara pengar när man ska köpa utrustning. Och här kommer mitt senaste tips.

Vattenfall ger 15% i rabatt vid ett köp fram till den 31 mars 2012 på Naturkompaniet.

Logga in på Vattenfalls "Mina Sidor" och läs om hur du ska gå till väga för att få rabatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...