*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

torsdag 9 februari 2012

Sportlovspris på Addnature, 2012

Har du lite slantar över och känner behov av lite ny utrustning? Kolla in Addnatures Sportlovskampanj. Öppnar fredagen den 10 februari i butikerna, och på söndag på webben. 


Här är ett urval av de saker som rabatteras hos Addnature. Och om du verkligen behöver något så tycker jag att du ska ta chansen att söka efter det. 

Att sedan också få t.ex. halva priset på underkläder och tröjor och kanske även någon vindjacka är toppen. Dessa använder du kanske rätt mycket under året, såväl inom friluftslivet som annars. 

Så min erfarenhet är; bestäm i förväg vad du behöver. Och utöver det köper du basplagg, som används mycket.  



Lämna gärna en kommentar; om vad du skulle vilja ha eller vad du faktiskt köpte. Återkoppling till bloggen gör det så mycket roligare att lägga ner tid och energi. Hur som helst - hoppas DU uppskattar mitt skrivande. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...