*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

torsdag 28 juni 2012

Omröstning #5

Som ni sett på bloggen, svaren på omröstningen gällande planerna för 2012 har varit inlämnade utan att jag kommenterat dem. Det verkar som om de flesta av er som svarat hade någon form av plan eller löfte för 2012. 

Nu är vi halvvägs på året - tänk så kvickt det har gått. Och för att vi inte ska bli besvikna på oss själva är det dags att göra något åt våra liv. Så läs nu och begrunda de ord jag just skapade ...

"Det är inte drömmar av upplevelser och förändringar som uppfyller oss med glädje, det är minnena av dem". 

Hur ser du på 2012?
Har givit Nyårslöften.               0 (0%)
Har tydliga mål för 2012.         0 (0%)
Har övergripande planer.         6 (75%)
Har inga planer eller löften.     2 (25%)

Denna morgon gick jag ut i solskenet 07:40 på morgonen och sprang i 15 minuter innan frukost. Inte speciellt långt eller snabbt - men jag gjorde det.

Så till alla er som drömmer om ett annat liv, som drömmer om äventyr och upplevelser. Börja ... redan i dag! Ta en promenad i skogen. Ni måste börja någon stans innan det blir vandring i Nepal, men börjar ni inte så kommer det bara att förbli en dröm och aldrig bli ett minne.


Nu är det dags för omröstning #6 - reklam
På senare tid har jag haft två reklaminlägg i bloggen, som visat filmer. Dessa kommer jag att få betalt för och det är något nytt. Frågan är hur ni läsare ser på reklam.

Ska jag använda Googels möjligheter att lägga in reklambanners såväl mellan mina inlägg som i fälten på sidorna. Är det något som stör eller något positivt? Jag vill väldigt gärna att ni läsare kommenterar vad ni tycker om reklamen i min blogg.

Rösta i högra kolumnen och kommentera här. Gör det redan i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...