*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

torsdag 19 juli 2012

Samsung S5690 Galaxy Xcover har landat

En av de nyaste vädertåliga mobilerna har landat på mitt skrivbord - Samsung GT-S5690 Galaxy Xcover. Under resten av sommaren ska jag prova den, såväl till vardags som i friluftsliv.

De kommande veckorna kommer jag att lära mig att hantera telefonen. I går var första gången jag hade en Android-telefon i handen, så det kommer att bli en utvärdering av användande både till vardag som friluftsliv.

Skickar ett tack till Samsung som ger mig denna möjlighet att utforska deras produkt på mina egna villkor. Är det en "äventyrsmobil" eller inte?

Taget från Youtube. 

Berätta om din erfarenhet av mer robusta "äventyrstelefoner", eller hur du gör med mobil kommunikation när du är ute på äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...