*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 12 augusti 2012

Följ bloggen - visa och vinn

Hej läsare, skoj att du kommit in på Vandringsman. Jag skriver för att sprida information och inspirera; att läsarna är nöjda är viktigt för mig. Därför hoppas jag på bra återkoppling.  


Det är främst på tre sätt ni kan ge återkoppling till mig; länka till Vandringsman från bloggar, forum, Facebook eller Google+ samt visar ditt intresse genom att följa bloggen och så klart kommenterar.

I dag är det 11 stycken anslutna - klicka på den blå knappen på den högra sidan och visa att du gillar bloggen.


När det kommer upp till 15 stycken så lovar jag att hålla en tävling med ett bra pris, och när det 20 stycken som visat att de följer bloggen så kommer jag att lotta ut ett pris bland de som visar att de följer oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...