*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

onsdag 19 september 2012

Vandringsman har Visitkort

När jag är ute och vandrar, klättrar, cyklar eller i vilket sammanhang som helst träffar andra som älskar friluftsliv kommer ofta bloggen upp till diskussion. Och för att göra det lättare att få fler besökare finns det nu ett visitkort för Vandringsman. 

För mig är det viktigt med aktiva läsare, de ska besöka bloggen ofta och läsa flera inlägg - samt så klart helst också skriva en kommentar ibland. Så jag tar min blogg så seriöst att det är värt att köpa visitkort. Ser det som en investering i min hobby.

Framsida i färg (Skottland) och baksida i svartvit (New York).  
Är du intresserad av att få ett eller flera visitkort; det är bara att höra av sig så skickar jag dem gratis till dig. I framtiden skulle jag kunna tänka mig att ha begränsad reklam på dem, om något företag skulle kunna tänka sig att sponsra mig med någon form av utrustning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...