*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

tisdag 13 november 2012

Sponsrad video - Upplev Sydafrika

Många är vi som stressas av mail, rusningstrafik, ringande telefoner samt humöret blir inte bättre av regn och kyla. Kanske vore en episk resa till Sydafrika något för dig? 

Själv har jag aldrig varit i "riktiga" Afrika. För mig räknas inte Egypten på riktigt, det är Nordafrika och en stor skillnad i kultur, etnisk tillhörighet, språk, klimat mm. För mig är Afrika allt söder om Sahara. Allt jag behöver bestämma mig för är - var är det säkert att åka, vad vill jag uppleva samt vad kostar det och när har jag tiden? Kanske kan denna video hjälpa dig att drömma, och har du tur så blir det mer än en dröm.


Det vore väldigt spännande att höra om dina erfarenheter och drömmar av att resa i Afrika. Är du ute efter att se exotiska djur, klättra upp för Kilimanjaro, se Godahoppsudden eller vad vill du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...