*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

onsdag 28 november 2012

Sponsrad video - Upptäck på torsdagar

Där jag bor har flera dagar av totalt gråväder, blåst och regn övergått till ... snöblask! Inte det mest motiverande vädret för att hoppa upp på sin MTB och ta en runda. Men i morgon är det torsdag - så varför inte upptäcka lite? 

Att stanna hemma i soffan med en kopp varm te och kanske ta en skiva hårt bröd med ost - det är inte alls fel tycker jag. Och på min TV ser jag gärna informativa och underhållande program; som handlar om t.ex. teknik, miljö, natur eller astronomi.


En kanal som har mycket av det jag söker är Discovery. I dag har jag inte den kanalen i mitt valda utbud, då jag valt att ha ett litet antal kanaler. Mitt liv består så mycket mer än TV, men när jag ska underhållas ordentligt - då står teknikens under och människans inre utvecklande kraft högt på listan av vad som känns spännande.

Så har du Discovery - kolla in kanalen nu på torsdag klockan 21:00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...