*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

fredag 22 februari 2013

STF Stockholm på Facebook

Är du friluftsmänniska, bara intresserad av kultur eller kanske mer äventyrare som söker de där extra utmaningarna? STF - Svenska Turistföreningen är både ett företag och en förening, som har ett utbud för alla typer av människor. 

Låter STF som något för dig? Inte? I så fall kan jag berätta att vi här i Stockholm arbetar på att förändra oss, att öka utbudet av sådant som kanske fattas.

Var med och påverka! Tro inte att du måste åka långt bort och äta sju sorters kakor ihop med kaffe på fat för att säga ditt. Gå in på STF Stockholm på Facebook, gilla den och skriv sedan vad du skulle vilja att det anordnas för aktiviteter. Uppmanar alla mina FB-vänner att gilla sidan - just nu är det bara en som gör det!!


Vi ska i mars ha ett möte för att diskutera kommande aktiviteter - gör dig hörd!! Och det gäller även om det du vill ha är sju sorters kakor, för jag tycker det låter riktigt trevligt och gott. Vill du kombinera mat och natur - dyk då upp när STF Stockholm har Våffelsöndag den 17 mars. Där kan du bland annat träffa mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...