*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

torsdag 15 augusti 2013

Vinn resa med Havre fras

I veckan köpte jag ett paket Havre fras i min matbutik - det för att pröva något nytt och så var det ju också en liten möjlighet att vinna en all inclusive resa för 25.000 med Solresor. 

Chansen att vinna är väldigt liten. Men ska du ändå köpa något att ha till frukosten, ja då kan du kanske pröva på Havre fras?

Havrefras har gömt 50 biljetter i Havrefras­förpackningar. Hittar du en biljett har du rätt att delta i tävlingen och kan vinna ett av tre presentkort från Solresor till ett värde av 25 000 kronor styck.

Just nu skulle jag väldigt gärna åka till Grekland och ta en riktigt slapp semester vid poolen. Fast jag är kanske lite för aktiv av mig - låt det bli Kanarieöarna. Så kan man också vandra i bergen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...