*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

lördag 14 december 2013

Lucka 14: 2013 - Andra bloggar

Välkommen till Vandringsman och vår Julkalender 2013. Här har vi 24 inlägg med tips, råd, tillbakablickar och drömmar om framtiden. 

I dagens lucka så vill jag ta upp alla de andra bloggar som skriver om friluftsliv i allmänhet, cyklande, fiske, mat, klättring eller friskvård mm. Många av de som skriver drivs av sin passion, precis som jag själv - och det känns som att jag kan visa min respekt för dem genom att sprida deras bloggar. 

Några av de bloggar som nämns nedan. 
Att skriva är en rätt komplex process; det ska ju bli bra också - inte bara att få ner några ord och bilder på 10 minuter. Därför gäller det att hitta sina favoriter, bloggar som är värda att läsa. Företag har också bloggar, och de som är smarta lägger ner energi på dem. För vi läser dem, och förväntar oss bra inlägg!!

Först privata bloggar, eller de som driver dem som små företag.

Sedan bloggar som är kopplade till kändisar och större företag. 

Det finns så klart massor av bloggar på Internet, dessa är bara några få av de som finns. Det är omöjligt att hitta dem alla eller ens hitta de bästa, det tar för mycket tid. Det gäller att hitta sina favoriter; och så klart hoppas jag att du gillar Vandringsman och kommer tillbaka för att läsa min blogg.

I årets Julkalender har vi hitintills kunnat läsa om billiga julklappar, hur man hjälper andra och sig själv, lokala butiker mm.

1 kommentar:

  1. Tusen tack! Vad roligt att du läser hos mig Jag hjälper dig att sprida inlägget vidare.

    SvaraRadera

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...