*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

onsdag 15 januari 2014

Sponsrad video - Få biljetter av KLM

De senaste åren har jag varit ute och rest ett antal gånger; och då ofta med mina egna favoriter KLM och Air France - som samarbetar inom Flying Blue. Och nu har KLM en tävling som kan ge dig en veckas semester.  

Nu har du möjligheten; i Stockholm, Köpenhamn och Oslo kommer det att delas ut flygbiljetter. Se filmen nedan och sök dig in på omnämnda hemsida för mer information.


Min erfarenhet från KLM är mycket god; har rest med dem till Amsterdam och Bryssel. Är medlem i Flying Blue och har även rest med Air France till Paris två gånger och till Bogota i Colombia. Så om du skulle vinna biljetter hos KLM i denna kampanj - då kommer du att resa bekvämt.

Detta är ett sponsrat inlägg. 

1 kommentar:

  1. Är själv lång och ska jag flyga låååångt gillar jag KLM för att få plats :) Ses på lördag, då kniper jag biljetten...

    SvaraRadera

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...