*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

torsdag 3 april 2014

Gelatias - en ny blogg

Nu har jag haft denna blogg i sex år, jag startade den 2008. Den har bytt namn under tiden och blivit mycket mer professionell. Nu har jag tagit ännu ett steg  genom att skapa en ny engelskspråkig blogg - The World by Gelatias. 

Med min nya blogg (www.gelatias.com) så vill jag utveckla material för en internationell publik, genom att skriva på engelska. Inriktningen blir mer livsstil, city-resor, mat och kaffe samt liknande. Och inte så mycket friluftsliv och utrustning mm.

Bilder från www.gelatias.com - min nya blogg. 
Men självklart kommer bloggen Vandringsman att finnas kvar, så även i fortsättningen kan du läsa inlägg här. Det kommer dock inte att bli +100 inlägg per år, som tidigare år. Men jag hoppas att ni läsare fortsätter att besöka mina bloggar, och tar till er den kunskapen och information som jag försöker sprida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...