*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

torsdag 24 april 2014

Traveler Photo Contest

Fotograferar du på dina resor? I så fall ska du titta efter bland dina bästa bilder och kanske skicka in en av dem till National Geographic och deras Traveler Photo Contest. 

Att ta de bästa bilderna kräver bra utrustning, tur att vara på rätt plats vid rätt tid samt ha en känsla för att komponera bilder. Själv skulle jag gärna köpa mig en liten kompakt systemkamera och bege mig ut för att ta bilder. För jag tycker mig ha en viss känsla för bilder, även om jag inte utvecklat det speciellt genom att öva.



Men många av mina resor består av att vandra lätt, oavsett om det är i en storstad eller ute i naturen. Så jag har aldrig investerat i en lite större och bättre kamera.

Men kanske kan du vara med och bidra med bra bilder? Eller bara titta på de bidrag som redan skickats in till tävlingen. Traveler Photo Contest.

1 kommentar:

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...