*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 25 maj 2014

Följ C2C Sweden på Facebook

Read this article in English at: The World by Gelatias

Det finns hjältar i stort och smått. Och några av mina hjältar är de som just nu genomför Coast-to-Coast Sweden 2014, dvs vandrar 400km mellan Kalmar och Varberg. 

Varje dag så tittar jag med nyfikenhet på uppdateringarna på C2C-Sweden Facebook-grupp, där Jonas med flera rapporterar om deras strapatser. Allt från att äta kanelbulle (vilket är mycket viktigt) till att fötterna värker. Visst tycker jag om mitt nya arbete, men nog så önskar jag mig bort från kontoret och dessa vardagshjältar som vandrar från öst till väst i Sverige.


De har också en hemsida, den kommer med säkerhet att uppdateras efter de är klar med årets stora utmaning. Men just nu - se till att gilla deras FB-grupp och följ deras framfart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...