*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

onsdag 20 augusti 2014

5000 EuroBonus poäng

Bor du i en bostadsrätt eller villa, och är medlem i SAS Eurobonus? I så fall kan du just nu tjäna 5000 poäng genom att låta Bjurfors komma och kostnadsfritt värdera din bostad. 

Att samla poäng är en sport; det gäller att få in så mycket som möjligt utan att spendera på något som man egentligen inte behöver. Därför använder t.ex. jag mitt SAS MasterCard till alla dagliga inköp, men för den delen låter jag mig inte lockas till att köpa sådant jag inte behöver.

Nu så ger mäklaren Bjurfors en bonus på 5000 poäng, till boende på olika orter i Sverige som låter dem värdera deras boende. Så oavsett om du går i sälj-tankar eller inte, varför inte slå till?



'Borta bra, men hemma bäst' är ett uttryck, och jag kan inte annat än hålla med. Jag reser gärna med Star Alliance (där SAS ingår), senast reste jag med Thai. Men det känns alltid skönt att komma hem och bara njuta av ett vackert och bekvämt hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...