*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

lördag 26 september 2015

Anmäld till 'Alla för Alla' 5km (Aktivitet)

Så var det dags igen, jag anmälde mig själv och frun till 'Allt för Alla'. Det är ett 5km långt motionslopp på Stockholms stadion, där avgiften går till FNs flyktingorgan UNHCR. 

Att springa är ett sätt att uttrycka sig, att vara i rörelse är en naturlig del av att vara människa. Och nu har du möjligheten att delta i 'Alla-för-Alla' av Midnattsloppet, där varenda krona du betalar i startavgift går till FNs flyktingorgan UNHCR.
 

Jag och frun har nu anmält oss och ska springa de 12,5 varven (5km) på Stockholms Stadion söndag den 18 oktober. Se till att delta - vi gör detta för alla människor som är på flykt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...