*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 27 september 2015

Höstbilder 2015

Hösten är här med alla sina starka färger, men nu börjar det även bli lite mer dova färger. Om några dagar är vi inne i oktober, men jag hoppas på en lång höst. Här är några höstbilder. 

På Instagram har ni kunnat se några av mina bilder jag tagit under hösten. Nu tänkte jag visa några fler höstbilder i ett lite större format, glöm inte att klicka på bilden för att förstora den.  

En buske med blåa bär.
En massiv blomma på en kolonilott.
Nyplockade höstäpplen i en korg på min balkong.
Parklandskap i solsken.
Hemmagjord cheesecake, med svarta vinbär.
Sockerkaka med röda vinbär, och libanesiskt kaffe.
Ett löv på gräsmattan utanför där jag bor.
En solros som lyser upp en park.
Hoppas ni gillade mina höstbilder. Lägger ni upp era egna på en blogg eller Instagram, så skriv gärna en kommentar med en länk. Så ska jag titta på dem.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tackar, skoj att ta bilder och jag är inte allt för dålig. Om jag får säga det själv.

      Radera

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...