*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

måndag 21 september 2015

Lufthansa A380-800

Ni som följt bloggen vet att jag har rest en del, men det är alltid i ekonomiklass. På nästa resa blir det Economy Comfort, fast det är långt ifrån Lufthansas lyx ombord på sin Airbus A380-800. Ta en virtuell titt och se hur det är att resa med dem. 

Visst är det mysigt att resa? Men också så skönt att komma hem efteråt. Det kan vara ansträngande att vara i Japan, Singapore, Colombia eller Panama, och resorna är långa. 

Därför vore det spännande att åka något annat än ekonomiklass, så på min nästa längre resa har det lyxat till sig lite med Economy Comfort. Fast det är fortfarande långt ifrån Lufthansas Airbus A380-800, och den lyx de har ombord. Häng med och ta en titt i deras virtuella flygplan, vem skulle inte vilja flyga med en A380? Klicka på länkarna nedan!

Ta en titt på Lufthansas virtuella presentation av deras A380.
Deras Economy Class ser inte direkt dålig ut. Business Class har allt och lite till vad jag skulle kunna begära på en långflygning. Att de sedan har en fantastisk First Class, det skulle nästan få mig att önska att resan tog en extra timme. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...