*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

lördag 26 september 2015

Missa inte NK Herrkväll (Aktivitet)

Hösten är här och vi killar har möjligheten att klä oss riktigt snyggt i lite mer rustika kläder. Tisdagen den 29 september har NK sin herrkväll, ett utmärkt tillfälle att få inspiration.

En härlig höstdag kan vara en favorit, att gå runt i naturen eller varför inte njuta av folklivet på stadens gator. I naturen blir det nog vandrings-kängor och byxor från fjällräven, men på stan är stilen lite annorlunda.

På tisdag den 29 september har alla Nyckelkunder på NK möjligheten att gå på NK Herrkväll, för att hitta inspirationen till uppdateringen av höstens garderob. Ni som följer bloggen vet att jag gick förra året, och planen är att gå på tisdag också. Håll ögonen öppna på Vandringsmans konto på Instagram.

Fick nyligen NKs tidning 'STIL MAN' i brevlådan, och de två bilderna är därifrån. Så här skulle jag kunna tänka mig att gå klädd i höst. 

Till vänster är en annons ur tidningen för Hackett. Och det kan absolut vara mig på kontoret en dag - bara lite tveksam till att ha jeansen upprullade.

Väst och slips är på intet sätt något behov på min arbetsplats i dag, men jag har haft det tidigare och det känns bra för mig. 
Till höger en annons för J. Lindeberg och det ser ju riktigt varmt och skönt ut när man är ute och går på stan.

Ser mig själv gåendes genom Kungsträdgården och sedan ut längst stadens vatten, för att söka upp ett ställe att ta en kopp kaffe på när det blivit lite kallt om händerna.

Enda frågan är hur varm en polotröja blir om man går på en bar eller så en kväll. Då är kanske en lägre krage och en scarf är att föredra?



Men håll ögonen på mitt konto på Instagram, det lär dyka upp bilder på tisdag kväll. Ska gå dit med en kollega, får se om vi hittar något vi kan stila med på kontoret nästa dag.

Här i veckan så la jag upp en bild på Instagram över dagens kläder, som ett svar på en kompis som hade gjort det. Det som gällde den dagen var vit skjorta från Eton, fleece från Napapijri, strumpor från Gant och skor från Ecco. Jeansen är ett par mörkblå Lee och klockan är av märket Dyrberg & Kern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...