*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

tisdag 13 oktober 2015

Team Sportia Solna, 50-70% REA

Team Sportia i Solna Centrum har 50-70% REA på nästan allt i butiken, det är bara cyklarna som har 25%. Om du inte sett det i de lokala tidningarna och besökt butiken - nu är det dags. 

Är du i behov av ett par nya överdragskläder när du ska ut och springa? I så fall tycker jag att du ska besöka Team Sportia i Solna Centrum så snart som möjligt. De har nämligen en längre tid haft rejäla rabatter, då butiken ska läggas ner.

Entren på butiken i Solna, från Team Sportias hemsida. 

I dag besökte jag butiken och såg att de har 25% rabatt på alla cyklar, samt 50-70% på alla andra produkter. Var själv ute efter ett par löparskor för att ha inomhus, men det verkade som att alla lämpliga modeller var slut i min storlek. Det fanns dock några skor för terränglöpning kvar som lockade mig, men jag hade inte tid att handla prova.

För mig blev det en tränings-matta. Ville köpa officiella matchtröjor för svenska landslaget i fotboll, men det fanns bara S och XL kvar.

Förvänta dig inte fynd på de bästa märkesvarorna, de är nog redan sålda. Men det fanns fortfarande blandade storlekar på terränglöpnings-skorna för 1,400kr - de hade 50% rabatt. Så det är ett bra kap.

Ta chansen att besöka butiken denna vecka, för att se om du kan hitta något fynd. Om du går dit, skriv gärna en kommentar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...