*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

lördag 12 december 2015

KLM Dream Trip

KLM Dream Trip - så heter KLMs nya kampanj där du kan vinna två biljetter till en av deras destinationer. Så om du är intresserad, delta i tävlingen. 
 
Många människor är i ständig jakt på den nya upplevelsen eller har känslan att de måste "hinna med allt". Jag är kanske också en av dem, känner ibland att tiden inte räcker till. Helst av allt skulle jag bara vilja vara ledig hemma i två veckor, kunna gå till SATS, läsa en bok, promenera, skriva eller fixa med alla de saker som ligger längst ner på din att-göra-lista.

Men visst skulle en resa till kännas bra? Sugen efter äventyr finns där, så jag deltog i tävlingen. Ta chansen och delta i KLM Dream Trip


Vilka tre platser valde du ut? Mina var Cali, St. Maarten och Hong Kong. Och min favorit blev Hong Kong, det vore grymt att kunna åka dit. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...