*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 26 oktober 2014

Japan-bilder på Instagram

Kära läsare, jag hoppas att ni känner till att jag även har ett konto på Instagram där jag lägger upp bilder och kort skriver om friluftsliv, resor, livsstil mm. Så för att få ut maximalt av Vandringsman se till att följa mig där också.  

Senaste veckan har jag varit på resa till Japan, med några möjligheter till att turista lite också. Och ni har kunnat följa mig på Vandringsmans Instagram-konto. Se till att följa mig även där, för att få ut det mesta och bästa av "The Vandringsman Experience".

Snart lyfter SAS från Narita (Tokyo) hem till Europa. 
Här sammanställer jag några av de bilder och filmer som lagts upp på Instagram, om du inte redan sett dem. Se till att inte missa något.





Ett filmklipp publicerat av Mattias (@vandringsman) den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...