*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

onsdag 16 november 2011

Tävling #4

Vintern är på väg, det är lite kyligt på morgon och kväll. Därför tänkte jag nu värma er läsare med en ny tävling. En minikikare som skänkts av Brunton står på spel. 

Efter att ha varit på föredraget med Renata Chlumska ordnat av Primus och Brunton fick vi deltagare en liten påse med prova-på-saker. Och i den fanns bland annat ett ECHO Pocket Scope från Brunton. Den tänkte jag nu lotta ut bland mina läsare.

Brunton, Echo. 7x18 Pocket Scope

Tävlingen vänder sig till de som ännu inte visat att de följer boggen Vandringsman. Det finns två sätt att visa detta; antagligen så klickar man på "Anslut dig till den här webbplatsen" eller klickar man på "Like" invid den lilla loggan av Facebook. Bägge dessa funktioner finns i den högra kanten av min blogg.

Men även ni som redan visar att ni följer min blogg kan vara med, genom att "värva" någon annan att klicka att de följer min blogg. Om han/hon gör det - ja då är ni bägge med i tävlingen.

Men det stannat inte där. Alla bloggare vill att ni kommenterar - konstruktivt. Därför vill jag premiera alla de som skriver en kommentar i min blogg. Det är nämligen så att om ni gör det så kommer ni få en bonus-lott i tävlingen. Så ta och titta igenom de olika ämnena, hitta ett inlägg du gillar och skriv en kommentar. Då kommer du ha två chanser att vinna en kikare för ca 260kr.



Regler i punktform

  • Delta genom att klicka på "Anslut ..." eller "Gilla" till höger på bloggen - din bild/avatar måste dyka upp på bloggen sida för att det ska räknas. Skriv sedan en kommentar till detta inlägg och säg att du vill vara med. 
  • Du som redan följer min blogg. Be någon annan att delta. När denna persons bild/avatar syns på min sida. Skriv i denna tråd att du "värvade" en personen. 
  • Såväl en ny följande av bloggen som en som värvat något kan få en extra lott när slumpen avgör vem som ska få priset. Skriv bara en genomtänkt kommentar av något tidigare inlägg i bloggen. 
  • Tävlingen pågår till Onsdagen den 14 December. Sedan lottas priset ut slumpmässigt och skickas till vinnaren med paket. Resultatet kan inte överklagas, jag tar inget ansvar för transporten förutom kostnaden. Skickar bara inom Norden. 

Så delta - några minuters arbete kan göra att du hinner få en väldigt fin kikare från Brunton precis innan Julafton. En bra julklapp. 

4 kommentarer:

  1. Jag vann ju ett presentkort på Naturkompaniet här på din blogg för ett tag sedan! Nu i samband med din nya tävling tänkte jag berätta för alla bloggläsare vad jag köpte. Det blev ett eldstål (superbra att ha ute i vildmarken - klarar vind och regn bättre än tändstickor och riskerar inte att "ta slut" i första taget!) och en spork (toksmart kniv/gaffel/sked i ett). Sedan kunde jag inte låta bli att köpa ett kåsset från Primus, bara för att de var så ruskigt snygga... Men då fick jag lägga till lite egna pengar. Det finns ju inget som hindrar att man är både snygg och frilufsig, eller hur? ;) Bild på "mitt" kåsset finns här: http://www.primus.eu//Archive/Images/Resized%20images/400x400/Field-cup-set-kasa-neon-734703_400x400.jpg Jag valde det turkosa.

    SvaraRadera
  2. Här kanske är ett inlägg för dig att länka till på bloggen: http://www.ikeahackers.net/2011/11/ikea-hobo-stove.html Ganska kul tyckte jag!

    SvaraRadera
  3. # Eldstål är bra, har ett själv men den enda gången jag prövar det var det för surt i veden att det inte fungerade så bra. :-(

    # Spork - en absolut nödvändighet.

    # Kåsa är mycket bra att ha. Jag har själv två stycken, och funderar på att även köpa en som går att "trycka ihop" - så att man kan ha en i benfickan på byxorna.

    Nu har inte folk skrivit en kommentar här, så det kan bli så att jag missat vem som deltar. Men Angela, Richard, Thomas och Jim deltar än så länge.

    SvaraRadera
  4. Vinnaren är utsedd - grattis Thomas.

    SvaraRadera

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...