*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 23 april 2017

Hässelbyloppet 2017 (Anmäld)

Bloggen har legat i höst- och vinterdvala, så har även min träning. Men nu har jag i alla fall anmält mig till Hässelbyloppet 2017 - det är 168 dagar kvar till utmaningen. 

Solen strålar gör sitt bästa att värma upp stockholmsområdet, men det är fortfarande kyligt i blåsten. Numera går dock solen upp tidigare, så energin börjar att återkomma.

Med 168 dagar kvar till Hässelbyloppet den 8 oktober så det är dags att börja träna. Känner att jag tappat mycket under min höst- och träningsdvala.

Oavsett vilket mål du har för träning och välbefinnande 2017, nu är det dags att sätta fart om du inte redan startat. Utnyttja den positiva energin som finns i den allt längre ljusa dagarna.

Mitt egna mål är att komma i form för att må bra, och klara av att springa 10km på 60-65 minuter.

Vad har du för mål för träning och välbefinnande i år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...