*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

torsdag 21 november 2013

Tips på Julklapp - klocka från Wenger

Vi män har inte så många möjligheter att bära accessoarer, men en snygg klocka är alltid rätt att bära. Och i November har Addnature hela 30% rabatt på klockor från Wenger. 

En klocka kan vara en enkel funktionell manick, en högpresterande maskin som mäter mer än tid och klarar tuffa fysiska, ett smycke och en statussymbol. Själv äger jag en "action-klocka" från Suunto, samt två vardagsklockor; en äldre Pulsar samt en Dyrberg Kern köpt i år.

Men trots det, att titta på klockor är alltid spännande för mig. Nu har Addnature hela 30% rabatt (på det röda priset) på klockorna från Wenger.

Wenger Commando SRC Orange är nog min egen favorit bland de som finns hos Addnature.



Listpris 4,700kr, det röda priset är 4,465kr - och med 30% rabatt på det betalar man 3,125kr. Inte billigt, men riktigt häftigt.

Vad har du för favorit på julklapp, när det gäller klocka?

Min riktiga favorit-klocka för julklapp är dock av ett annat märke, och vad jag sett så tillverkas den inte längre. Luminox Field Chronograph 1881 - grymt snygg. Hade jag haft råd så hade jag sökt på Internet om den fortfarande fanns i lager.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...