*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 19 januari 2014

Vandringsman på Instagram

Nytt år med nya mål. Och för bloggen innebär det att det kommer att bli lite färre inlägg än tidigare år. Men jag kommer att dela med mig av naturupplevelser, kultur, mat och dryck, resor, tips på kläder, utrustning, mode och livsstil via Instagram. 

Vandringsman ska vara en källa till inspiration; du som läsare ska titta och läsa för att sedan själv vilja göra något. Kanske samma sak som jag, eller något helt annat.

Och ett sätt att göra det är att lägga upp bilder via Instagram, det går kvickt och jag måste inte sitta vid datorn. Om du har Instagram så tycker jag att du ska följa mig på #vandringsman.



Och om du inte har har Instagram så kan du alltid se mina bilder här på bloggen via funktionen snapwidget. Den visar de fyra senaste bilderna från Instagram; uppe till höger på bloggen. Klicka på en av bilderna och du kan få se upp till de 10 senaste bilderna i ett större format.

Här till höger ser du några flera av de bilderna som jag än så länge tagit och lagt upp.


Instagram


2 kommentarer:

  1. Vad skoj - hoppas på att kunna visa upp bilder av kvalitet och intresse inom friluftsliv, vardagsäventyr, mat och livsstil mm.

    SvaraRadera

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...