*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 19 april 2015

Grekiska övärlden (Bokat)

Tider av planering - i går skrev jag om att jag och frun ska vandra på El Camino de Santiago fram över. Men det är inte allt, senare i år så kommer vi även att bege oss på charter till Grekland. Så håll ögonen öppna under året för det lilla extra.

Att efter långa resor till andra världsdelar och kommande vandring i Spanien få ta en kort resa (ca 4 timmar flyg), från Sverige till en av de grekiska öarna kommer att bli så himla skönt. Vi kommer att bo på ett rätt fint hotell; meningen är att njuta och ladda batterierna. Se också mitt tidigare inlägg - Chartern lever.

Senare i år, då blir det charter till en grekisk ö.
Exakt vilken ö vi kommer att åka, när och vilket hotell; tja det får ni vänta på och se senare. Men jag tror att det kommer att bli ett bra reportage med känsla av lyx, med fina bilder.

Har ni själva någon favorit i Grekland? Tidigare har jag varit på Kreta flera gånger samt en gång på Thassos längst upp i Egeiska havet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...