*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

lördag 25 april 2015

Juan Carlos Varela, Panamas President

När man reser så kan nästan allt hända, det gäller bara att ha ögonen öppna. När jag var och besökte min frus släkt under senaste Jul- och Nyårshelgen så träffade jag Juan Carlos Varela, dvs presidenten i Panama. 

Att resa är att samla på upplevelser, och så snart tid finns över kommer jag att skriva om min resa till Panama under Jul- och Nyårshelgen. Där hälsade jag på delar av min frus familj, samt upplevde härliga dagar med bad och stora shoppingcenter. 

Panama City

Mer om det senare, jag börjar att lägga upp en bild på mig där jag skakar hand med Juan Carlos Varela, som är President i Panama. Det var på vägen hem från att ha shoppat i Multiplaza så såg vi presidenten, omgiven av livvakter. Han skakade hand med folket och pratade kort med de som var där, så min fru och hennes mormor skickade fram mig.



Det kändes först inte så viktigt, men nu är det verkligen roligt att ha skakat hand med presidenten i Panama. Det är ännu en upplevelse i livets korg, som jag samlat på mig. Har du något speciellt minne av att ha träffat en känd eller officiell person? Skriv en kommentar. 

2 kommentarer:

  1. "Jag mötte Lassie" på hög nivå i dubbel mening!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! :-) Undrar förresten hur det uttrycket uppstod egentligen, kan vara värt att googla det senare.

      Radera

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...