*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

lördag 26 september 2015

Anmäld till Hässelbyloppet 100 år (Aktivitet)

Efter att ha sprungit Midnattsloppet för några veckor sedan, så har jag och frun nu anmält oss till Hässelbyloppet. Vi ska springa 10km på lördag om tre veckor. Se till att anmäla dig!

Hösten är här och det gäller att pumpa upp energi för att klara av de mörka kvällarna. Ett sätt är att träna och ha mål att kämpa mot. Efter sommarens framgång med Midnattsloppet så är det dags igen, jag och frun har anmält oss till Hässelbyloppet som firar 100 års jubileum. Allt går av stapeln lördag den 11 oktober.

Bild från Hässelbyloppets hemsida.
Se till att anmäla dig, sista dag är torsdag 1 oktober. Hoppas du också deltar, för jag lovar att det känns så bra när man klarat ett lopp. Mitt första var Blodomloppet [inlägg] (5km) och det andra var Midnattsloppet [inlägg] (10km).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...