*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

måndag 28 september 2015

Yoga på SATS

Själv har jag börjat att träna en ny gruppträning på SATS. Men jag skulle också kunna tänka mig att prova på den nya Hot Mojo Yoga-klassen. Vilken av deras 10 Yoga-klasser kan passa dig?

Är du en av alla de som har ett medlemskap på SATS? Då blir min fråga, hur ofta använder du det? Och om du nu använder det, utmanar du verkligen dig själv tillräckligt? För ska du utvecklas måste du göra något nytt. 

Taget ur SATS Magasinet.
Enligt det senaste SATS magasinet så har de 10 olika Yoga-klasser, vilken av dem skulle passa dig? Den nya Hot Mojo klassen har jag inte provat. Kanske är dags att utmana mig och gå utanför trygghetszonen? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...