*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

torsdag 24 december 2015

God Jul 2015

Kära bloggläsare, jag vill ta chansen och önska er alla en riktigt God Jul 2015. I dag är det Julafton och jag hoppas att ni alla får en dag fri från stress och fylld av rogivande värme. 

När ni läser detta så firar jag och frun Jul. Det ser ut att bli en varm julafton för många av oss. Här i Stockholm var det rena rekordvärmen för några dagar sedan, nästan 13 grader! Så rejält med snö får vi kanske vänta på. Men julen är mer än snön och Kalle Anka, det är en högtid som står för gemenskap.

Tryggt att veta att Tomten har FAA godkännande.

Det är också en tidpunkt då många till slut får en chans att ta det lugnt, efter att ha stressat mycket. Så jag hoppas att nu alla kan slappna av på julaftons kväll, eller kanske den 25:e. Bara sitt ner och ta det lugnt. Och för er som ska ut och resa, se till att vara ute i god tid och var försiktiga. Vi vill inte att ni blir bestulna eller skadar er. 

Som sagt, God Jul önskar Mattias.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...