*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

fredag 12 augusti 2016

Och vinnaren i tävlingen är ...

Här på bloggen så har det varit en utlottning. Och nu har vinnaren dragits. Jag tackar alla som varit med och hoppas att ni kommer tillbaka och läser bloggen även i fortsättningen. Skriv gärna och berätta vad ni vill läsa om. 

Under tolv dagar har läsare haft möjligheten att delta i bloggen Vandringsmans utlottning av en nackväska från EagleCreek.

Ni var många som läste inlägget om tävlingen, och 12 av läsarna bestämde sig att delta för att kunna vinna priset.

Och nu är det avgjort - vinaren presenteras i videoan nedan. Du får nu e-post, där jag ber om adress för leverans. Stort grattis.




Är utlottningar på en blogg något viktigt för dig? Skapar de intresse eller är det bara en bonus? Vad vill du läsa om: vildmarksvandring, city-nära vandring, storstäder i Europa, långväga resor, utrustning och tekniska prylar eller löpning osv intresserar dig?

1 kommentar:

  1. Allt du beskrev ovan tilltalar mig :)
    Ang. tävlingen, gjorde den att jag hittade hit.
    /Anna

    SvaraRadera

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...