*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

måndag 1 augusti 2016

Utlottning: Neck Wallet från Eagle Creek

Som vandrare och resande över Världen så samlar man på sig utrustning. I förrådet har jag en helt ny "EagleCreek NeckWallet", som jag nu gärna skänker bort till någon av mina läsare. 

Ni som följer bloggen vet att jag har rest en hel del de senaste åren, det finns inlägg om Japan, Colombia och Singapore mm i bloggen - platser som medfört långa flygresor. Och när jag reser så har jag alltid med mig min lilla väska för pass, olika biljetter, kartor mm. 

Nu har jag en helt oanvänd "Neck Wallet DLX" från Eagle Creek, som aldrig kom till användning efter den inhandlades. Och i stället för att ha den liggande så tänkte jag lotta ut den till en av mina läsare. 

Det är den här som lottas ut till någon läsare. :-)

Det enda ni behöver göra är: 

1) Läs augusti månads rekommenderade inlägg, om vandring på Kungsleden. Skriv gärna en kommentar.  

2) Skriv till mig via kontaktformuläret i den vänstra menyn. Säg att du vill delta i utlottningen. Vinner du så ber jag om en adress.

Sista dag för att delta är fredag 12 augusti (klockan 12:00), och jag skickar bara inom Sverige. Du som deltar måste dock inte bo i Sverige, vinsten kan skickas till någon du känner i Sverige.

Så se till att delta, så är du med i utlottningen.

4 kommentarer:

  1. Jag bor utanför Sverige, så kan inte deltaga i tävlingen.
    Ville dock tacka för kommentaren hos mej och hoppas höra av dej igen.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lena,
      Du kan visst delta i utlottningen. Men om du skulle bli dragen, då får du välja någon i Sverige som jag skickar vinsten till.

      Radera
  2. Toppen att ha med på resa - när man vill ha med viktiga saker och samtidigt ha dom skyddade lite diskret !Vill vara med och tävla !( G.M.B)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Toppen - använd kontaktformuläret så att jag kan kontakta dig om du blir dragen som vinnare.

      Alla kan delta fram t.om. fredag, har fått in ett antal som vill delta - så chansen finns fortfarande för alla som vill.

      Radera

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...