*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

måndag 19 september 2016

Borta bra, men hemma bäst

Efter att ha varit ute på längre vandringar med tallbarr i kläderna och myggbett, eller resor till spännande platser långt bort – så är det skönt att komma hem. Nu är det så att jag säljer mitt hem i stockholmsförorten Vällingby, nu kan lägenheten bli någon annan äventyrares hem – välkommen på visning.

I ett av Vällingbys bästa lägen, så säljer jag nu en varmt välkomnande och ljus 2:a på 56 kvadratmeter. Öppen planlösning ger möjlighet till både en stor soffa och ett matbord för sex personer. Mer information hittar du på Hemnet: "Kirunagatan 19".

Annons på Hemnet. 

Balkongen är en av de bästa, med både vacker natur och fri sikt men ändå träd som skyddar mot vinden. Sommartid har du solsken från den sena frukosten hela dagen fram till solnedgången, du har ett extra rum i balkongen under sommaren. Du måste komma och se själv.

Lägenheten är ljus och varm. 

Välkommen på visningarna och se lägenheten ... 

Söndag den 25 september, Klockan 14:45-15:30.

Måndag den 26 september, Klockan 18:30-19:00.

Eller kontakta mäklaren Niclas Holmberg för mer information.

Sprid gärna Hemnet-länken till dina vänner och bekanta som söker en bostad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...