*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

lördag 12 november 2011

Novemberfest på Addnature

Har du något som saknas gällande friluftsliv? I så fall kan det vara lämpligt att titta in på Addnature - då de har en REA på upp till 60% under November. 

Just nu är det inte så mycket saker som jag själv saknar. En pannlampa skulle vara bra, samt reselakan - bägge var jag i klart behov av under min vandring på Kungsleden. Mörka stugor utan el - inte så lätt att diska eller göra annat om man måste hålla en lampa i en hand. Så lampan kan absolut vara något jag ska titta in om de har någon bra. Kolla in deras produkter - direktlänk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...