*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 6 november 2011

Yoga på SATS

Sedan två månader har jag åter tagit upp träningen av Yoga på SATS. En träning som leds av Malou och hon lyckas bra. Gruppen brukar ha många deltagare, den är riktigt populär. För mig är denna träning en riktig höjdpunkt. 

För 2-3 år sedan så gick jag på Yoga Advanced på SATS i Vällingby. Under ett år gick jag kanske 30ggr, men sedan tappade jag fokus. Arbetet tog över. Sedan tog de bort all yoga från "Mitt" center. Men när de nu har SATS Yoga på schemat så är det något jag verkligen inte vill missa.

För er som har kort på SATS men inte har provat yoga så kan jag verkligen rekommendera detta. Det är en träning som bygger muskler och balans samt harmoni. Hade de haft klassen två gånger i veckan hade jag gått bägge - nu får jag nöja mig med måndagar.

Våga prova!! Och ge det minst fem gånger innan du hoppar av. Efter 21 gånger så garanterar jag nästan stora resultat och att du vill fortsätta. Nedan har du en film från YouTube, för att bli lite inspirerad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...