*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

måndag 18 april 2011

Ombyggnadsrea (Alewalds)

Nyhetsbrev är toppen. Jag fick ett från Alewalds i dag, och fick reda på att de har ombyggnadsrea i sin butik på Kungsgatan 68, dvs fd Sportkompaniet. Det känns ju som ett beroende att ha bra frilufts-prylar, men jag måste gå dit och det kommer nog handlas något. 

Om du nu inte har ditt egna nyhetsbrev så kan du alltid läsa bloggen Vandringsman. Här försöks det att ges bra information, så snart den nått våra öron och ögon.

Rean börjar i morgon tisdag den 19 april klockan 10:00. Allt ska bort ur butiken och med anledning av rean kommer de att ha öppet även på Påskafton 10:00 till 16:00 samt Annandag Påsk 12:00 till 16:00.

Så om ni ätit för mycket godis, ta era löneslantar till butiken och köp något som inspirerar till att gå ut i naturen och jobba bort kalorier.


Det finns ingen information om hur stor REAn kommer att vara, men trots att det redan varit en REA och Vildmarksmässa så finns det nog utrymme att uppdatera utrustningen.

Vägledning till var butiken ligger  .

Uppdatering: 2011.04.21
Förtydligande. Det är alltså inte deras flaggskepp till butik som ligger på Kungsgatan 32 det handlar om, utan Kungsgatan 68. Den butiken är betydligt mindre. Var där under onsdagen och det var väldigt mycket folk. Jag handlade inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...