*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 10 april 2011

Vinn semesterresa

Fick nyligen ett mail med reklam om en tävling. Har inte deltagit själv ännu, men då det har med resande att göra så tänkte jag dela med mig till mina läsare. 

Kan som ni förstår inte ta något ansvar för hur tävlingen fungerar. Läs igenom reglerna och tävla om ni vill, länk till allt hittar ni - här.


Om man vinner får man välja vinst. Charterresan till Turkiet har bestämt datum för avresa, medan flyget till Nice kan bokas i mån av plats fram till hösten. Om ni deltar, lycka till. 

Ps: 
Jag fick reklamen eftersom jag prenumererat på en träningstidning, så det är inte ett spammail. Så ni borde känna er säkra att delta.  

2 kommentarer:

  1. Nu har jag lagt in en sån smart funktion i högerspalten, som du har! Så att man kan se de fem senaste kommentarerna på bloggen. Praktiskt, så att folk vet om man har svarat på deras kommentarer. Hint: Det har jag! ;)

    SvaraRadera
  2. Jo den funktionen är bra. Det håller bloggen mer levande. Och då gör det inget om skriver ett mer "lamt" inlägg (som t.ex. denna om en tävling). Äldre inlägg hittas fortfarande.

    Har också åter provat att lägga till sökfunktionen. Och nu verkar den fungera klart mycket bättre än tidigare. Då kom det med allt möjligt.

    SvaraRadera

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...