*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

torsdag 14 juni 2012

Rays bicycle

Älskar att cykla och modifierar din cykel för att uppnå bästa resultat - som låg vikt och låg friktion? I så fall kan jag rekommendera att du tittar in på sidan Rays bicycle. 

Ray är en cykelfantast på +50 år, som cyklar en timme enkel väg till och från jobbet nästan alla dagar året runt. Och förutom en bra kondition så ger det honom en positiv energi som alla behöver, såväl gammal som ung. Är själv avundsjuk och bannar mig själv att jag inte cyklar som han.


Hemsidan Rays bicycle är kanske inte så omfattande, men jag hoppas att han tar sig tid och fyller på med mer information fram över. Det är också så att han säljer produkter på eBay för uppdateringar av din cykel, som pedaler och keramiska kulor för att minska friktionen för däcken. Läs om det under "tips" eller titta direkt in pågående auktioner på eBay. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...