*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 25 november 2012

JOBO JIB 4 - redo att testas

Att vara i rörelse är det jag predikar här på bloggen. Och att kunna dela med sig och själv se vad som hänt är något som gör det extra skoj. För att se vilka tekniska möjligheter det finns, så utvärderas nu kameran JOBO JIB 4 HD här på Vandringsman.

Kameran JOBO JIB 4 HD kom hem till mig i ett paket fylld med godsaker; den här produkten har ett stort utbud av tillbehör. Hur du än utför dina aktiviteter så lär det finns något som passar dig. Till vänster har jag fäst kameran på min cykelhjälm.

   
Själv så åker jag inte skidor eller liknande; så det blir troligen inga häftiga filmer från backen, men jag ska göra allt jag kan för att utvärdera denna kamera under vintern 2012/13.

Mina planer är att försöka cykla MTB under olika förutsättningar, såväl innan snön som medan marken är vit. Gärna både dagtid som i mörker; jag har ju tidigare ofta fört fram tankar om hur illa kameror kan fungera i dåliga ljusförhållanden.

Vidare så hoppas jag att det kan bli några häftiga bilder i början av 2013, när det finns planer att bege mig ut på ett riktigt stort äventyr. Men mer om det senare. Men innan jag kommer med en utvärdering, titta in på JOBOs hemsida och läs mer om deras produkter.

Edit: 
Här har ni det första testet - filmar Gokart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...