*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

lördag 24 november 2012

Vann presentkort hos Rose

Som ni vet så var det nyligen Sweden Bike Expo. På mässan deltog jag i lotteriet som Rose hade i sin monter. Och nu blev det så att jag vann ett presentkort på 500kr.   

Själv har jag ingen erfarenhet av Rose, men nu ska det bli spännande att gå igenom deras katalog för att se vad som kan beställas. Om du själv har några tips så är du välkommen.


Edit: 
Köpte flera olika modeller av strumpor, för att se vad som är skönast. En liten utvärdering kommer kanske någon gång i framtiden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...