*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

onsdag 20 mars 2013

Sponsrad video - Galaxy Xcover 2

I dag så är det nya heta på mobilmarknaden att man ska en telefon som är stöttålig och klarar av att utsättas för vatten. På mässorna skvalpas det en hel del. Och därför är det spännande att Samsung nu släpper Galaxy Xcover 2. 

Mobiltelefonen (eller kanske ska man säga mobilen - det är så mycket mer än en telefon) är för oss här i Sverige en självklarhet. Från de yngsta till de äldsta - i måndags på bussen såg jag två damer som var långt över pensionsåldern sitta med varsin telefon och kollade in appar.

Men nu så förändras också kraven - tekniken har kommit så långt att andra krav börjar att ta över. Och då är den tekniska tryggheten det senaste - vår kära länk till omvärlden ska klara tuffa tag.


Och nu släpper Samsung sin nya telefon - Galaxy Xcover 2. Och det är ju extra spännande för mig, som faktiskt utvärderade deras tidigare version här i bloggen. Den telefonen fick godkänt och det skulle vara helt fantastiskt roligt att få utvärdera även den nya telefonen. Jag hoppas att detta blir möjligt, ska försöka få det till stånd så ni läsare kan se hur mycket bättre den blivit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...