*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 9 juni 2013

Överlevnadsbutiken

Ibland bär man med sig för mycket saker, men det finns också stunder då man verkligen behöver sin speciella utrustning. Det är en konst att balansera. Och på Överlevnadsbutiken finns en del av de saker du kan tänkas behöva. 

Som friluftsmänniska vill jag ha bra utrustning, och därför tittar jag gärna efter nya butiker (fysiska eller på Internet) för att hitta inspiration och bra priser. Nu har jag hittat Överlevnadsbutiken, som grundats 2012. Om du är i behov av ny utrustning - ta dig tid att titta in på företagets hemsida. 

Och självklart finns de även på Facebook, där kan du gilla för att få den senaste informationen samt få tips. 


Om du köpt något hos dem eller om du bara har en åsikt - lämna gärna en kommentar till detta inlägg. Och har du några egna tips på bra butiker där du köper din utrustning för friluftslivet - skriv en rad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...