*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

onsdag 28 augusti 2013

Colombiansk mat i Sverige

Nyligen hittade jag till ett företag på Internet som säljer produkter med Latinsk smak. De importerar från Colombia och resten av Sydamerika, för att sälja på den Skandinaviska marknaden. 

Flera gånger har jag skrivit om maten i Colombia i inlägg som Smaker av Colombia samt Colombia - mat, frukt & dryck. Läs om min resa till Colombia: Cali Människorna och Platser att besöka.


Om du blivit inspirerad så kan jag nu ge ett tips på ett företag i Sverige som saluför bland annat colombiansk mat.


Du hittar dem på hemsidan www.latinprodukter.se. Företaget säljer sydamerikansk mat till hela Skandinavien, de har direktförsäljning och utkörning i Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...