*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

tisdag 20 augusti 2013

Miss Li på Gröna Lund

Min mening är att man ska uppleva i vardagen, ta chansen när den kommer. Det är så enkelt att bara gå hem och lägga sig på soffan. Jag var själv nära att göra det, men i stället gick jag till Gröna Lund efter jobbet och tittade på Miss Li. 

I Stockholm så är Gröna Lund en otroligt bra plats för upplevelser, och det till ett bra pris. Ska du gå och se en konsert en fredag efter jobbet så kan du komma för bara 100kr - om du bara kommer in innan 18:00. Och om du väljer att köpa ett årskort - ja då kan du gå in hur mycket du vill under säsongen. Se en konsert eller varför inte bara ta ett glas vin och spela på ett chokladhjul - man måste inte åka alla snurrande aktiviteter.

Hur var då Miss Li på Gröna Lund? Jag är inget stort fan, men gillar henne. Sångerna är av varierande kvalitet, som sträcker sig från fantastiska till lite mer barnsliga. Hennes uttryck som artist är häftigt och genuint.

Publiken var lite stel denna fredagskväll, men med tiden spred sig hennes energi ut i publikhavet. För det var många som kommit för att se henne. För mig var detta en rolig aktivitet och en bra start på helgen.


Titta på videon och ta del av den energin som hon spred. Tyvärr hade jag glömt min kamera och tog videon med min mobiltelefon - vilket ett gav mindre bra resultat.


Miss Li med band på Gröna Lunds sommaren 2013. 
Så om du besöker Stockholm, se till att besöka Gröna Lund och spara inträde genom att gå in senast 18:00. Och bor du i Stockholm, överväg att köpa ett årskort. Sommaren är inte slut, det finns ännu några artister som ska uppträda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...